Uverejnené

Biznis s CBD: Oplatí sa investovať do Kanabidiolu?

Biznis s CBD na Slovensku
4.7
(345)

Biznis s CBD naberá na obrátkach nielen na Slovensku. Aj vo svete vzniká čoraz viac CBD značiek, ktoré sa predbiehajú v tom, ktorá ponúkne najzaujímavejšie CBD produkty. Niektoré to skúšajú s BIO kvalitou, iné vsádzajú na moderné technológie a existujú aj také, ktoré k účinnej látke Kanabidiol pridávajú vitamíny alebo iné kanabinoidy z konope. Preraziť je možné vždy. A to aj vtedy, keď už pulty obchodov praskajú vkanabio švíkoch. Dôležité je mať unikátny nápad a pevnú vôľu.

Biznis s CBD na Slovensku

Ako si už nepochybne mnohí z vás všimli, aj na Slovensku vzniká čoraz viac výrobcov CBD. Niektorí z nich skúšajú triky ostrieľanejšej konkurencie, iní si zase idú svojou vlastnou cestou. Ak sa však chcete pustiť do výroby vlastných CBD kvapiek a mať zároveň i úspešný biznis s CBD, treba si dávať pozor na tri dôležité veci – vytvoriť jedinečnú CBD značku, vybrať zaujímavý typ CBD oleja a vybudovať efektívny predajný kanál. To inými slovami znamená, že treba vymyslieť spôsob, ako dostať daný CBD produkt medzi čo najväčší počet potenciálnych zákazníkov.

CBD kvety do CBD shopu

Výrobca CBD kvetov nebude predsa dodávať svoje produkty do lekárne, kde by si ich kúpilo tak 1 – 2 percentá zo všetkých návštevníkov. To isté však platí i o výrobcovi CBD olejov bez THC, o ktoré nie je pre zmenu záujem v bežných CBD shopoch. Treba jednoducho vybrať také kamenné a online predajne, ktoré určitým spôsobom súvisia s daným typom CBD výrobku. Niečomu takému sa v odborných kruhoch hovorí efektívny predajný kanál, a ten vytvára efektívny biznis s CBD.

Pestovanie technickej konope

Druhou možnosťou, ako rozbehnúť biznis s CBD, je začať pestovať povolenú odrodu technickej konope. Existuje veľa výrobcov CBD, ktorí nemajú vlastnú farmu, preto musia odoberať rastlinu konope od pestovateľov. Viac informácií o pestovaní marihuany na Slovensku nájdete v tomto článku.

Aj pri pestovaní je potrebné vytvoriť si efektívny predajný kanál, tentokrát však medzi ďalšími spracovávateľmi konope, nie priamo medzi konzumentmi. Predajca CBD kvetov bude napríklad dbať o čo najlepší výzor či vôňu šišiek, výrobca CBD olejov bude pre zmenu chcieť čo najviac terpénov a flavonoidov. Na základe toho sa vytvára takzvaná stratégia pestovania konope, v rámci ktorej sa určí odroda, miesto a spôsob pestovania. Bez nej by bol úspešný biznis s CBD len veľmi ťažko dosiahnuteľný.

Páči sa ti tento článok?

Klikni na hviezdu a pridáš hodnotenie.

Priemerné hodnotenie 4.7 / 5. Počet hlasov 345

Zatiaľ žiadne hodnotenia! Môžeš byť prvý